saknar allt


Det finns alldeles för mycket som jag saknar. Jag saknar värmen den sköna sommaren, det fanns ingen värdelös dag. Alla dagar var underbara. Jag saknar även den frihet som fanns en gång i tiden. Vissa dagar var man bara i tillberga och inte gjorde något speciellt. Satt bara på en bänk och kedjerökte. Andra dagar låg man i gropen och stekte även Igelsta och Tortuna blev välbesökta. Åkte även bort till en del roliga ställen med antingen kompisar eller familjen. Saknar att vakna upp i ett tält och fortfarande vara full eller att halv sova i den varma solen, det jag mest saknar är alla vänner man förlorar på vintern. På vintern kan man inte ens gå ut mer än 10 minuter . Det ända som är ens värt på vintern är skidor och skridskor men det är för kallt för mig. När jag vaknar upp blir jag bara arg av att se snön och inte en enda stråle sol. Det är solen som ger mig en anledning att vakna på morgonen , saknar även min bror otroligt mycket. Man vet inte om att man saknar något dörän man förlorar det. Som tur ska jag upp till Luleå och träffa han om några veckor. Vet inte vad vi ska göra men skidor är säkert. Han går i skolan då ska jag jobba på kåren i några dagar är det tänkt. Det finns mycket mera som jag saknar men det skulle ta upp ca. fem inlägg. Men allt gott kommer tillbaka , snart hoppas jag!
peace xoxo

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida