fredag

vaknade upp efter en skön sovmorgon (kl 8 min längsta sovmorgon). Hade ergonomi på idrotten. Efter var dte lunch. Jag vet att många kollar snett på skolmaten och klagar utan att ens har smakat på maten. men Carlforsskas mat är den äckligaste/sämsta maten i västerås tror jag. Till och med mina djur äter bättre mat. Efter lunchen hade jag historia. När skoldagen var slut åkte jag,rebecca och lily hem till rebecca och tog det lungt sedan blev det att gå till stan för rebecca skulle klippa sig. Säger bara barbie docka. det blev verkligen hur bra som helst! Angelica piercade tungan idag så vi var givetvis tvungna att kolla hur det blev,snyggt! Jag och rebecca drog till tillberga och fixade lite hemma sedan gick vi hem till hanna och träffade en massa snälla människor. Där stod jag och diska i ca. 1 och en halv timme. men det var värt det för hanna blev glad haha. Allt blev lite rörigt ett tag men då fixade cia och kuru situationen. Alla hade redan börjat druckit men äntligen när allt var löst och vi drog till jimmie fixade saker och ting upp sig. Sedan vart det hem och sova. Vill bara säga puss på alla trevliga människor. Ni är verkligen guld värda!

peace and love

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida