fucked up dag yeeey..

dagens sämsta
* var tvngen att vakna tidigt *morr*
* pengar fanns det inte märkte jag
* angelica har brutit ett revben eller nåt
* jag svimmade mitt i en restaurant GG..
* fick såklart ont i huvudet med andra ord hjärnskaknig
* min mor svingade i mig äcklig potatis
* piss um var stängt
* dog nästan hos linus pga hjärnskakning och ont i magen
* fortfarande inga pengar (konstigt? jag och min lata sida har inte orkat jobbat under hela sommaren)

Sen mådde jag lite bättre så jag och mina kompanjoner åkte till ica maxi och köpte moster!!!
och hittade till andra människor och vi blev till och med sociala. Det var faktiskt efter jag hade lekt Dr. Phil. Jajamensan jobbet är tillbaks. Måste bara påpeka att enda anledningen varför jag skriver i min döda blogg är för att jag inte kan sova och orkar inte ens gå upp till min underbara säng.

jag saknar...
bruuuudarna faktiskt som jag kommer att träffa nästa helg förhoppningsvis.

By the way så är det pridefestivalen snart och då jävlar blire skoj i sthlm med angelica och hanna <3

sen får jag inte glömma RÄTTVIK.. tisdag tror jag att det blir en tripp upp dit yeaaaaaah

nu blir det nog 3 månader tills jag orkar skriva ett inlägg igen höhö
have a nice day
..

2 kommentarer:

wow kul att du skrev så mycket men du har skrivit fel och missat bokstäver i större delen av inlägget xD btw. dålig planering eftersom det är pride nästa helg och då kommer det missas om ni ska ha tjejkväll :P // bruden som har koll som saknar sitt mongo <333333 hihi(A)

25 juli 2009 kl. 10:27  

DEN HÄR BRUDEN HAR STÖRRE KOLL ÄN VAD DU TROR.. PRIDE FESTIVALEN HÅLLER PÅ I EN VECKA. RÄTTVIK EN VECKA TJEJKVÄLLEN BLIR SÄKERT NÅN GÅNG I HELGEN. JAG HAR REDAN PLANERAT UT ALLT. JAG FICK BARA G I SVENSKA OCH MITT TANGENTBORD OCH JAG ÄR UNDER EN DÅLIG PERIOD, LIKA MED SÖMNEN,

26 juli 2009 kl. 15:54  

Äldre inlägg Startsida