torsdag*

Började skolan 9.30 slutade 10.30 värt.. Jag satt kvar i skolan ett tag och solade med hannah, sandra och bella. Sedan gick till rudbeck och mötte upp angelica, vi vandrade runt på stan ett tag tills hon skulle dra hem. Jag gick och träffade sandra och linus i vasaparken och satt där ett tag. Sen kom det massa olika folk och valborgs taggandet började där, alla drack utom jag (H) . Efter en hemåtfärd blev det stressa omkring hemma. Jag sprang hem till Angelica runt 5 och käkade en mycket god middag med henne, tack älskling. Sen kom vanen och plockade upp mig och vi bar av till Sala. Mycket trevligt folk och kul var det (bortsett från hemfärden) Sen får jag inte glömma att vi firade Linkan också. Grattis på 18års dagen :D. Vinglandes upp för trappen med en Crotto som var redo att fånga mig så dök jag i sängs. Inte en rolig morgon dagen där på haha!

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida