lördag: sthlm + fira jenny

i lördags åkte jag med angelica och rebecca (hennes syster) till sthlm. Angelica och hon shoppade massor med prylar medan jag köpte ett par skor från intersport. ( haha på pojkarnas barnavdelning! ) men dom duger, angelica hittade en grön bikini som hon har letat efter i ca. 3 år, grattis till henne , och snygg var den ! Vi käkade på något gott ställe också sedan var det mera kollande i butiker. När jag skulle hem hittade jag en present åt jenny och köpte även ett par blommor. Hemresan var jobbig,
1. utan angelica och becca för dom sov kvar på hotell
2. INGEN MUSIK!!
3. en gubbe som snacka om blommer hela vägen..
Tur att resan inte var lång. Jag åkte direkt till hanna där även jenny var. Vi åt en god sallad som hanna hade kämpat med hehe. Sedan blev det Robinsson och snacka skit. Ett stort grattis till Broddan 47 i förskott.

thanx for a nice day :)
peacccee

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida